Quy định dịch vụ Samsung

These undefined and undefined under which are applied to be used for the tivi, máy lạnh, máy sản xuất, hãng sản xuất tủ lạnh Samsung.

MIST 1

– Products in an timeout and security reserved. (Tham khảo dịch vụ Samsung )

– Product corrupt do an error maker.

– Assurance must be export when you have an free request. In the case required, clients must be export the purchase item.

– Số sê-ri host, the printer type must be duplicate with sê-ri sê ri, host type on bảo hành. Number of sê-ri on the product must be integrity, not be written, vá, or overwrite with any other physical.

– Exprit the credit must be integer, must be specified a customer name and day purchase, don’t connect, not purge.

– In an timeout time, when you are an existing or an error, customer contact contact to be an international insurance at the house.

MỤC 2: Đạo luật bảo vệ quyền SHI

– Sản phẩm bảo hành hết hạn.

– No the security or certificate from the related related form.

– Số sê-ri, host type of duplicator match match sê-ri number, printer type on support.

– Sản phẩm hư hỏng hỏng do thiên tai, lũ lụt, sét đánh, hỏa hoạn hoặc làm vận chuyển làm nứt, móp, bể, trầy bẩn.

– Product corrupt do not used in the manual, make wrong setting, does not power power, not fine power or frequency.

– Sản phẩm rỉ sét, ố bẩn do ăn mòn hoặc đổ chất lỏng vào.

– Product Products has unmounted offset, fix the thing of the thing at the other place outside.

– Subsitional by the product is not a security condition.

Ví dụ: tặng phẩm khuyến mãi, some phụ kiện include other filter, defifying Grid, pin vv ..

– The fields are required on the vệ sinh, bảo vệ sản phẩm is not in bảo hộ category.

LƯU Ý:

– In the case to convert the product to the security to fix to the correct, the data will be determine the and in the case this customer must return your cost to convert from your host and back to back.

– Devices will be changed when product is bảo hành hết hạn sẽ được bảo hành 06 tháng theo quy tắc của công ty.

– When lost, xin vui lòng báo cho nhà cung cấp để được giúp đỡ. The information of the lost of bảo hành gift with the service will be accepted.

This is very received and contract of the customer rows of the customer to the fix the day of the response to be better than the demand of customer.

Hotline : hotline : 0439.991.991